وبلاگ دریافت مقالات علمی

افزونه Save Text To File برای خلاصه برداری

گاهی اوقات با مشاهده وب سایت های مختلف تنها به بخشی از محتوای پست ها نیاز داریم یا اینکه فقط بخشی از این نوشته اهمیت دارد و مناسب است که همیشه آن را حفظ کنیم.اگر علاقه دارید با کمترین زحمت این بخش های مورد علاقه خود را از سایت ها جدا کنید کافیست افزونه Save Text To File را بر روی مرورگر خود اضافه کنید...

...
ادامه مطلب
 

افزونه Publication Finder برای پیدا کردن مقاله و تحقیق ( گوگل کروم)

امروزه یکی از دغدغه های اغلب دانش آموزان و دانشجویان برای نمرات میان ترم و پایان ترم و حتی فعالیت های سر کلاسی پیدا کردن مقالات و تحقیقات مرتبط با پروژه ها می باشد. آنها مجبورند برای یک تحقیق کوتاه وقت زیادی را در اینترنت و یا کتابخانه ها سپری کنند بنابر این اغلب از کمبود وقت برای کارهای تحقیقاتی سخن به میان می آورند . امروز برای این کاربران افزونه ای را معرفی میکنیم که به راحتی قادر است مقالات و تحقیقات را برای شما بیابد و در قالب pdf به شما تحویل بدهد.برای این کار کافیست بر روی مرورگر گوگل کروم خود افزونه Publication Finder را نصب کنید .

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی ASCE Library

کتابخانه انجمن مهندسین عمران آمریکا ابزار تحقیقاتی جامع و آنلاین می باشد که مقالات مرتبط با کلیه گرایش های مهندسی عمران را گردآوری کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد. این کتابخانه تحقیقاتی دسترسی به مقالات تمام متن از ژورنال ها که از سال 1983 به بعد منتشر گردیده اند و گزارش کنفرانس های برگزار شده توسط ASCE را میسر می سازد.
 

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی UlrichsWeb

پایگاه اطلاعاتی اولریخ تحت وب یک منبع برای جستجوی آسان اطلاعات جزئی درباره بیش از 300 هزار نشریه ادواری از همه انواع آن شامل مجلات دانشگاهی و علمی، مجلات الکترونیکی، عناوین داوری شده، مجلات عمومی، روزنامه ها، خبرنامه ها و مانند آن است. این پایگاه بیش از 900 حوزه موضوعی را پوشش می دهد.

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با CEDB) Civil Engineering Database)

وشش موضوعی: مهندسی هوافضا، مهندسی معماری، پل ها، مناطق سرد، شیوه های رایانه ای، ساخت و ساز، مهندسی زلزله، آموزش، مهندسی مکانیک، مهندسی محیط زیست، مهندسی پزشکی قانونی، مهندسی ژئوتکنیک، ژئو مکانیک، بزرگراه ها، آب شناسی، هیدرولیک، آبیاری و

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی GeoBase

GeoBase یک پایگاه اطلاعاتی منحصر به فرد چند رشته ای در امر تهیه اطلاعات کتابشناختی و چکیده مقالات برای توسعه مطالعات در حوزه علوم زمین، محیط زیست، مکانیک جغرافیایی، جغرافیای انسانی، و اقیانوس شناسی است.

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی JAMA

 

پوشش موضوعی: آلرژی/ ایمنی شناسی، دانش قلبشناسی، مراقبت های بحرانی/ مراقبت های ویژه پزشکی، درماتولوژی، دارو درمانی، طب اورژانس، اندوکرینولوژی، مطالعه معده و روده و بیماری های آن، ژنتیک، طب سالمندان، بهداشت جهانی، خدمات بهداشتی، ارتقاء سلامت/ پیشگیری از بیماری ها، خون شناسی، بیماری های عفونی، آموزش پزشکی...
...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی Springer Protocols

پوشش موضوعی: بیوشیمی (3518)، بیوانفورماتیک (585)، بیوتکنولوژی (860)، تحقیقات سرطان (1388)، زیست شناسی سلولی (5141ژنتیک/ ژنومیک (4478تصویربرداری/ رادیولوژی (495)، ایمونولوژی (1817)، بیماری های عفونی (967)، میکروبیولوژی (1654)، پزشکی مولکولی (1757)، علوم اعصاب (1905)، فارماکولوژی/ سم شناسی (1161)، علوم گیاهی (1610)، علم پروتئین (3661)

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران (INLM)

معرفی: كتابخانه ملى دیجیتال پزشكى ایران، امكان دسترسى به آخرین منابع اطلاعاتى پزشكى موجود در دنیا را در هر مكان و هر زمان براى اساتید، محققین و دانشچویان پزشكى به صورت یكسان در تمامى دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتى پزشكى كشور فراهم مى نماید.

...
ادامه مطلب
 

هشتمین کنفرانس «ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران» برگزار می شود

هشتمین کنفرانس «ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران»، 19 تا 21 شهریور ماه امسال در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود...

...
ادامه مطلب
 
Page 17 of 39 << < 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > >>

Site Map | Printable View | دانلود کتاب مقاله پایان نامه | تهیه استاندارد | پسورد دانشگاه |© شرکت هوشمند رایانه طاها

بررسي درصد تشابه مقاله
خرید اکانت uptodate
تبادل لینک رایگان

لینک دوستان ( نحوه ی تبادل لینک و مشاهده سایر لینک ها )