Posts in Category: مقالات و مجلات علمی

مهمترين پايگاههای تحث پوشش

دانلود مقاله
ليست تعدادی از مهمترين پايگاههای تحث پوشش دانلود پیپر، ارائه شده بصورت full access و مستقيم از سايت ناشر: پايگاه اطلاعاتی ScienceDirect ارائه دسترسی full access و تمام متن به پايگاه اطلاعاتی ScienceDirect با پوشش كامل و 100% به تمامی كتابها و ژورنالها (از اولين شماره تا آخرين شماره). شما همزمان به پايگاههای Scopus + Scival + Clinicalkey + Embase + Engineeringvillage + Reaxys دسترسی كامل و 100% داريد. پايگاه اطلاعاتی Proquest ارائه دسترسی full access و تمام متن به پايگاه اطلاعاتی Proquest با پوشش كامل به متن 1.8 ميليون پايان‌نامه‌های ارزشمند دکترا و کارشناسی ارشد. پايگاه اطلاعاتی EBSCO ارائه دسترسی full access و تمام متن به تمامی ژورنالهای پايگاه اطلاعاتی EBSCO با بيش از 165 ميليون مقاله تمام متن (Academic Journals). پايگاه اطلاعاتی Springer ارائه دسترسی full access و تمام متن به پايگاه اطلاعاتی Springer با پوشش كامل و 100% به تمامی كتابها و ژورنالها. پايگاه اطلاعاتی...
ادامه مطلب
 

ایمپکت فاکتور (impact factor) یک مجله چگونه محاسبه می شود؟

ایمپکت فاکتور تابع یک دوره سه ساله است که دو سال آن برای چاپ مقاله ها و سال سوم مربوط به ارجاعات به مقالات دو سال قبل است.

...
ادامه مطلب
 

ایمپکت فاکتور impact factor چیست؟

ایمپکت فاکتور impact factor اغلب به صورت مخفف IF نشان داده میشود به صورت میانگین تعداد دفعاتی که مقالات یک مجله در دو سال قبل از آن رفرنس داده می شود تعریف می شود.

...
ادامه مطلب
 

Site Map | Printable View | دانلود کتاب مقاله پایان نامه | تهیه استاندارد | پسورد دانشگاه |© شرکت هوشمند رایانه طاها

بررسي درصد تشابه مقاله
خرید اکانت uptodate
تبادل لینک رایگان

لینک دوستان ( نحوه ی تبادل لینک و مشاهده سایر لینک ها )